|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 102 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 » |
ХАРАКТЕРИСТИКИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПРИКЛАДИ НАДАННЯ І ОТРИМАННЯ «ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ Електронні послуги – це адміністративні послуги, які надаються з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій. Вони визначаються залежно від завдання державного управління в електронному урядуванні. Порядок надання інформаційних та інших послуг з використанням електронної інформаційної системи "Електронний Уряд" користувачам - фізичним та юридичним особам встановлено Наказом Державного комітету зв’язку та інформатизації. |
Порівняння та оцінка представленої на сайтах ОДА інформації щодо державних послуг |
Характеристики, проблеми та приклади надання і отримання «електронних послуг» |
Відповідно до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 90-р критеріями оцінки системи надання "електронних" послуг відносяться: |
Україна, прагнучи долучитися до європейської культури урядування, не може ігнорувати магістральний напрям адміністративного реформування країн Європейської спільноти. Розроблення нової місії та стратегії органів державної влади зумовлює формування нових функцій управління та способів надання державних послуг. Саме це змушує коригувати адміністративні процеси та регламенти, шукати інформаційні технології надання державних послуг. |
Електронні послуги - сутність, етапи впровадження, проблеми, приклади |
Розглядався приклад Чеської Республіки |
Зарубіжний досвід надання електронних державних послуг в Сінгапурі |
Висновки та рекомендації стосовно інформації щодо державних послуг, розміщеної на веб-сайтах Дніпропетровської та Вінницької ОДА |
"ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ». Публічний урядовий портал Сінгапур - eCitizen (www.ecitizen.gov.sg). |
|
|