Зарубіжний досвід надання електронних державних послуг в Сінгапурі
Портал являє собою сукупність власних сервісів і шлюзів до інших порталів і сайтів органів державної влади. Портал підтримується централізовано на основі єдиної концепції електронного уряду. На порталі зібрано найбільш повні дані про інформаційні послуги, що надаються урядом, а також про послуги доступні в режимі он-лайн. Портал надає такі основні сервіси: - класифікація верхнього рівня за категоріями користувачів порталу - для громадян і для бізнесу. Також є третя прихована категорія для іноземців у вигляді версії сайту англійською мовою; - багаторівнева тематична класифікація державних та бюджетних послуг з описом в текстовому вигляді, включаючи вартість надання послуг, порядок їх надання, необхідні документи для отримання послуги, категорії громадян одержувачів послуг, посилання для отримання послуги он-лайн, завантаження необхідних форм документів, офісів організацій надають послуги та інші; - класифікація швидкого доступу послуг за алфавітом у вигляді списку послуг; - сервіс завантаження бланків та форм документів у вигляді списку в окремому розділі; - пошукову підсистему по всіх послугах; - новинна стрічка; - розділ зворотного зв'язку для користувачів сайту. Взаємодія систем заснована на протоколі Portal Group. Portal Group є блоком зв'язку адміністративних порталів і основною інфраструктурою для ідентифікації та авторизації, при здійсненні доступу до он-лайнових ресурсів. В основі ідентифікації користувачів лежить Картка Громадянина (Citizen Card), що ідентифікує громадян.
The e-Transformation Journey of Singapore Jeannie Chua Innovation, Technology, and Knowledge Management, 2012, National Strategies to Harness Information Technology, Pages 41-76
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]