Висновки та рекомендації стосовно інформації щодо державних послуг, розміщеної на веб-сайтах Дніпропетровської та Вінницької ОДА
Висновки стосовно наявної на веб-сайтах інформації щодо державних послуг: 1. Веб-сайти обох адміністрацій, на мою думку, не відповідають у повній мірі вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 3 від 04.01.2002 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади» в частині повноти надання інформації про послуги. 2. В державі не визначено однозначного трактування електронних, державних, адміністративних послуг. 3. Не визначено критерії формування переліків електронних послуг. 4. На веб-сайтах органів місцевого самоврядування, в деяких випадках, не визначено перелік документів, які необхідні для отримання послуги. 5. На порівнюваних сайтах не передбачено надання послуг із застосуванням інформаційних технологій. 6. Жодним з методів збору інформації, а особливо інструментів аналізу неможливо порівняти розділи веб-сайтів які стосуються надання послуг. Здійснити можливо тільки контекстне порівняння, але це не надасть ефекту ані визначення назви послуги, ані вмістовної частини надання самої послуги. Рекомендується: 1. Привести наповнення веб-сайтів у відповідності вимогам Кабінету Міністрів України (Постанова Кабінету Міністрів України № 3 від 04.01.2002). 2. Стандартизувати елементи оформлення державних веб-сайтів в цілому та інформації стосовно надання послуг зокрема, а також зразки щодо заповнення форм. 3. Налагодити систему контекстного пошуку та опитування користувачів на веб-сайті.