Електронне урядування
Форма входу
Категорії розділу
Електронне урядування [30]
Електронне урядування на місцевому рівні [2]
Електронне урядування на регіональному рівні [6]
Електронні послуги [22]
Нормативно-правове забезпечення е-урядування [1]
Пошук
Наше опитування
Оцініть важливість е-урядування для України
Всього відповідей: 139
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
П`ятниця, 24.11.2017, 08:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей
Головна » Статті » Про електронне урядування в Україні » Електронні послуги

Проблеми оцінки (ефективності, надійності тощо) системи надання "електронних" послуг в органах державної влади України
Відповідно до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 90-р1 критеріями оцінки системи надання "електронних" послуг відносяться:
• результативність - задоволення потреби фізичної або юридичної особи в адміністративній послузі;
• своєчасність - надання адміністративної послуги в установлений законом строк;
• доступність - фактична можливість фізичних та юридичних осіб звернутися за адміністративною послугою;
• зручність - урахування інтересів та потреб отримувачів послуг у процесі організації надання адміністративних послуг;
• відкритість - безперешкодне надання необхідної для отримання адміністративної послуги інформації, яка розміщується на інформаційних стендах в адміністративних органах, на їх веб-сайтах, друкується в офіційних виданнях та буклетах;
• повага до особи - ввічливе (шанобливе) ставлення до отримувача адміністративної послуги.
• професійність - належний рівень кваліфікації працівників адміністративного органу.
Одними з проблем оцінки системи надання "електронних" послуг в органах державної влади України це відсутність стандартів надання послуг та визначити систему контролю якості. Крім того, доцільно залучати споживачів до оцінювання якості надання адміністративних послуг, що дозволятиме чіткіше визначати пріоритетні проблеми у сфері надання адміністративних послуг та шляхи їх вирішення.
Подібна практика існує в багатьох країнах світу, при цьому розвиватись вона почала ще у 60-х роках минулого століття. Така система оцінки та контролю якості дозволяє гарантувати інтерес громадянина при зверненні за послугою та спрямована на мінімізацію затрат часу, фінансів та нервів споживача послуг, зокрема, спрощення порядку прийому громадян, що є зручним та легким, забезпечення побутового супроводу, зокрема, паркування автотранспорту, туалети тощо.
Категорія: Електронні послуги | Додав: spee_D (29.11.2011)
Переглядів: 429 | Теги: електронний уряд, электронное правительство, електронне урядування, електронні послуги, е-урядування | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Усі права захищені. Copyright Шпига П.С. © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz