Електронне урядування
Форма входу
Категорії розділу
Зарубіжний досвід [10]
Інформаційне суспільство [1]
Різне [0]
Пошук
Наше опитування
Оцініть важливість е-урядування для України
Всього відповідей: 139
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
П`ятниця, 24.11.2017, 08:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей
Головна » Статті » Зарубіжний досвід запровадження е-урядування » Зарубіжний досвід

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ СІНГАПУРУ
"ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД НАДАННЯ
ЕЛЕКТРОННИХ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ».
Публічний урядовий портал Сінгапуру eCitizen (www.ecitizen.gov.sg).

У Сінгапурі відкритий публічний урядовий портал eCitizen (www.ecitizen.gov.sg), розроблений відповідно до потреб потенційних клієнтів та на якому акумульована інформація та послуги, що надаються безліччю державних агентств («система єдиного вікна» в Інтернеті).
Зміст порталу eCitizen представлено через угруповання послуг відповідно до категорій діяльності, що робиться середньостатистичним громадянином (освіта, охорона здоров'я, житлове господарство, сімейні справи, відпочинок, і т.д.), а не по органах, що надають відповідні послуги.
Крім цих послуг є також можливість оплачувати штрафи, податки (дорожній, на власність, на доходи), ліцензії (на телевізори, радіо в транспорті, підприємництво, собаку) і квитки. Вся оплата відбувається на основі системи FlexiPay - Інтернет-служба електронної оплати, яка дозволяє робити платежі державним агентствам он-лайн, підписуючи тільки одну форму Прямого боргового зобов'язання (Direct Debit Authorisation (DDA)), через яку робиться авторизоване вирахування з банківського рахунку громадянина.
Портал являє собою сукупність власних сервісів і шлюзів до інших порталів і сайтів органів державної влади. На порталі зібрано найбільш повні дані про інформаційні послуги, що надаються урядом, а також про послуги, що доступні в режимі он-лайн. Велика частина інформації та послуг надаються через перенаправлення користувача на інші портали і сайти органів державної влади, що безпосередньо надають послуги. Частина послуг описана і надається безпосередньо через eCitizen.
Портал надає такі основні сервіси:
• Класифікація верхнього рівня по категоріям користувачів порталу - держава, громадяни і резиденти, бізнес, не резиденти. Для кожної з категорій існує окремий субпортал. eCitizen відображає другу категорію користувачів.
• Багаторівнева тематична класифікація державних та бюджетних послуг з описом в текстовому вигляді і посиланнями для отримання он-лайн послуг, якщо інформація та послуга представлені на самому порталі, або коротким описом і посиланнями для отримання докладної інформації про послугу, якщо послуга надається на інших сайтах і порталах державних органів влади.
• Класифікація швидкого доступу до алфавітного переліку державних органів влади.
• Список швидкого переходу до найбільш затребуваних послуг.
• Пошукову підсистему по всіх послугах.
• Розділ зворотного зв'язку для користувачів сайту.
• Допомога по використанню порталу.
Для роботи в системі eCitizen в цілому, і для авторизації кожного електронного платежу, зокрема, використовується система SingPass (Singapore Personal Access - Сінгапурський Особистий Доступ) - система безпечної індивідуальної ідентифікації.
Категорія: Зарубіжний досвід | Додав: sun_toma (27.11.2011) | Автор: Обуховська Тамара Іванівна E
Переглядів: 736 | Теги: електронний уряд, электронное правительство, електронне урядування, електронні послуги, е-урядування | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Усі права захищені. Copyright Шпига П.С. © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz