|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 61 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Порівняння та оцінка представленої на сайтах ОДА інформації щодо державних послуг |
Характеристики, проблеми та приклади надання і отримання «електронних послуг» |
Відповідно до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 90-р критеріями оцінки системи надання "електронних" послуг відносяться: |
Україна, прагнучи долучитися до європейської культури урядування, не може ігнорувати магістральний напрям адміністративного реформування країн Європейської спільноти. Розроблення нової місії та стратегії органів державної влади зумовлює формування нових функцій управління та способів надання державних послуг. Саме це змушує коригувати адміністративні процеси та регламенти, шукати інформаційні технології надання державних послуг. |
Електронні послуги - сутність, етапи впровадження, проблеми, приклади |
Висновки та рекомендації стосовно інформації щодо державних послуг, розміщеної на веб-сайтах Дніпропетровської та Вінницької ОДА |
Висновки та рекомендації стосовно інформації щодо державних послуг, розміщеної на сайтах Одеської обласної державної адміністрації (http://oda.odessa.gov.ua) та Вінницької обласної державної адміністрації (http://www.vin.gov.ua). |
"Зарубіжний досвід надання електронних державних послуг" |
В практичній роботі розглядалися сайти Німеччини http://www.bundesregierung.de/Webs/Breg/DE/Homepage/home.html; http://www.bundestag.de/htdocs_e/index.html; http://www.bundesnetzagentur.de/EN/Home/home_node.html. |
Досвід Канади щодо електронних послуг |
|
|