|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 22 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Соціальні проблеми становлення електронних послуг в Україні |
Проблеми становлення електронних послуг в Україні |
Характеристики, проблеми та приклади надання і отримання «електронних послуг |
Інформаційне середовище «електронних» послуг органів державних влад |
Незважаючи на значне зростання уваги Уряду до проблем розвитку ринку електронних послуг за останні півроку, інформаційне забезпечення органів державної влади, суб'єктів господарювання і громадян залишається на низькому рівні. Не вирішена ще проблема доступу до територіально-віддалених інформаційних ресурсів. Більшість населення одержує інформацію в традиційному вигляді — друковані видання, радіо, телебачення тощо. |
ХАРАКТЕРИСТИКИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПРИКЛАДИ НАДАННЯ І ОТРИМАННЯ «ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ Електронні послуги – це адміністративні послуги, які надаються з використанням інформаційно-телекомунікаційних технологій. Вони визначаються залежно від завдання державного управління в електронному урядуванні. Порядок надання інформаційних та інших послуг з використанням електронної інформаційної системи "Електронний Уряд" користувачам - фізичним та юридичним особам встановлено Наказом Державного комітету зв’язку та інформатизації. |
Порівняння та оцінка представленої на сайтах ОДА інформації щодо державних послуг |
Характеристики, проблеми та приклади надання і отримання «електронних послуг» |
Відповідно до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. № 90-р критеріями оцінки системи надання "електронних" послуг відносяться: |
Україна, прагнучи долучитися до європейської культури урядування, не може ігнорувати магістральний напрям адміністративного реформування країн Європейської спільноти. Розроблення нової місії та стратегії органів державної влади зумовлює формування нових функцій управління та способів надання державних послуг. Саме це змушує коригувати адміністративні процеси та регламенти, шукати інформаційні технології надання державних послуг. |
|
|