Порівняння сайтів Одеської ОДА та Вінницької ОДА щодо державних послуг
Висновки та рекомендації стосовно інформації щодо державних послуг, розміщеної на сайтах Одеської та Вінницької ОДА.
Висновки стосовно наявної на сайтах інформації щодо державних послуг:
- незручне представлення каталогу державних послуг (на сайті Вінницької ОДА); - обмеженість доступу до інформації, необхідної для отримання адміністративних послуг (Одеська ОДА); - відсутні форуми для обговорення проблем та форми зворотнього зв’язку(на сайтах обох ОДА); - зразки листів, заяв, та інших документів в неналежному та в неєдиному форматі (на сайтах обох ОДА); - неналежним чином працює система пошуку(на сайтах обох ОДА); - на обох сайтах не використовуються належним чином нові технічні рішення, що урізноманітнюють можливості веб-сайту і дозволяють обслуговувати користувачів більш якісно. Разом з тим, сайти обох адміністрацій, на мою думку, не відповідають у повній мірі вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. №3 "Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади" в частині надання інформації про послуги.
Рекомендується: 1. Звести наповнення сайту до відповідності вимогам КМ (Постанова №3). 2. Стандартизувати елементи оформлення державних сайтів в цілому. 3. Визначити трактування електронних послуг та критерії формування переліків послуг. 4. Розробити єдиний стандарт представлення на веб-сайтах облдержадміністрацій інформації стосовно надання послуг та проконтролювати виконання ними зазначених вимог. 5. Стандартизувати каталог державних послуг та зразки щодо заповнення форм. 6. Налагодити систему контекстного пошуку та опитування користувачів на сайті.