Демократія - атрибут багатих країн. Електронна демократія - багатих і розвинених країн. Звісно, подвійні стандарти - для нашої країни аж ніяк не новина. Подвійні стандарти в державотворчому процесі неминуче ведуть до ручного управління, про наслідки якого країна знатиме рівно стільки, скільки їй такого статусу вирішить надати слабкість української еліти. Рух інформаційних потоків в Україні: Вхідна інформація ---> Опрацювання ---> Вихідна інформація ---> - задача із двома і більше невідомими. Вимоги по вихідних даних не відповідають вимогам вхідної інформації для "Опрацювання". На технічному рівні це можна пояснити так, що один відомчий орган влади надає вихідну інформацію за структурою яка не підходить іншим відомчим органам влади ні за формою, ні за змістом. Наприклад, інформація спрямована на LPT (COM) порт – користувачі інформації очікували на USB пристрою … і тут починаються залучатися адаптери, перехідники з LPT (COM) -> USB портів, тобто посередник який переформатовує потік інформації. Основна енергія у державі спрямована на функціонування так званих «адаптерів». Спостерігається таке явище у будь-якій галузі народного господарства, в органах влади, закладах освіти чи медицини. Знання отримані у школі не відповідають вимогам для вступу у вищі навчальні заклади - це не є проблема в недостачі знань, а проблема доцільності таких вимог - енергія не підтверджена логікою. І відповідно - знання отриманні у навчальному закладі не котируються на ринку праці. "Терміново надати інформацію" - запит вищестоящої організації по відомчій підпорядкованості, - наслідки відсутності стратегії у плануванні та логічний управлінських дій. Вимоги виправдані лише при оголошені надзвичайної ситуації. Затверджений центральними органами влади порядок обміну інформацією між відомствами державної влади не підтверджує доцільність вимог по документообігу (за об'ємами та охопленням), ставить під сумніви саму потребу в інформації, як вхідних даних для прийняття управлінського рішення. Для забезпечення у перспективі побудови електронних форм по формуванню єдиних стандартів по запитах, поставлена задача у створенні "інтерфейсу" між окремими індивідуальними ідеями та колективним сприйняттям. Тому зареєструвавшись та отримавши номер проектанта можна долучатися до реєстрації інформаційних полів та розробки е-форм - формування (даних) бази чи запитів. Методика єдиного підходу до інформаційних потоків сформує напрямок та зміст в інформаційному розвитку держави. Як із рафінованого гасла "Україна не може собі дозволити мати щось інше, окрім ефективно діючих державних служб" задіяти реальний процес, де плюс з мінусом помінялися місцями? Як поступати спеціалістам тих установ та організацій, де у форматі робочих відносин переважає некомпетентність та несправедливість із сторони керівництва? А методика протидії через публічні заходи та критика у пресі не по душі людині. Як "Неформат" помістити у "Форматні" відносини? Хто, як не Ви, знаєте, через які (публічні) запити та відповіді на них зможуть відобразити реальність подій організації. Якщо інформаційний доступ не можливо здійснити безпосередньо до даних організації, то уся технологія захищеного доступу буде здійснюватися до ресурсу Інформаційних систем управління. А зараз приймаються пропозиції (рекомендації) від користувачів ресурсу: - яку інформацію органу влади можна запропонувати громадянам? - яку інформацію потребує ринок послуг для запитів? - якими механізмами можна забезпечити систему стримувань і противаг в межах відомчої підпорядкованості?