Про установчі збори для створення Громадської ради
Робоча група з розробки урядової політики в сфері розвитку електронного урядування (далі – Робоча група) оголосила про проведення Державним агентством з питань електронного урядування України (є сторінка ДАПЕУ у FaceBook, офіційна сторінка Агенства на реконструкції) установчих зборів для створення Громадської ради. Для участі в установчих зборах представників інститутів громадянського суспільства до ініціативної групи необхідно подати 5 документів (перелік на сторінці Робочої групи).
Метою Громадської ради є
- "створення ефективних організаційних та правових умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами,
- забезпечення відкритості діяльності Державного агентства з питань електронного урядування України (далі – Агентства),
- підтримання постійного діалогу з громадськістю,
- врахування громадської думки у процесі формування та реалізації державної політики у сфері інформатизації, електронного урядування,
- формування і використання національних електронних інформаційних ресурсів, розвитку інформаційного суспільства".
Заяви на участь в установчих зборах приймаються до 17 січня 2015 року. Матеріали подавати секретарю ініціативної групи Денисенко К.С. у паперовому вигляді на адресу 03150, м. Київ, вулиця Димитрова, 24 кім. 202 та в електронному вигляді на ел. адресу: denysenko@e.gov.ua; тел. для довідок: (044)207 18 30.
27 січня 2015 року о 15 годині Агентство проводить установчі збори для формування складу Громадської ради за адресою: м. Київ, вулиця Димитрова, 24.
Наказом Агентства створено ініціативну групу для формування складу Громадської ради при Агентстві.
Склад ініціативної групи:
1. Олійник Тарас Іванович Перший заступник Голови, керівник ініціативної групи
2. Денисенко Карина Сергіївна – Головний спеціаліст юридичного сектору, секретар ініціативної групи
3. Маковський Дмитро Васильович – Заступник начальника управління інформатизації та розвитку інформаційного суспільства
4. Гладков Олексій Васильович – Заступник директора департаменту інформатизації та розвитку інформаційного суспільства
5. Шевцов Олександр Михайлович – Начальник відділу розвитку інформаційного суспільства управління інформатизації та розвитку інформаційного суспільства
6. Левченко Олег Васильович – Виконавчий директор Подільської агенції регіонального розвитку
7. Скіпальський Андрій Петрович – Центр громадянського представництва “Життя”
8. Куспляк Ігор Сергійович – Виконавчий директор Асоціації органів місцевого самоврядування “Міста електронного врядування”
Запрошуються експерти з е-урядування
Робоча група з розробки урядової політики в сфері розвитку електронного урядування та Державне агентство з питань електронного урядування України запрошують експертів долучитися до розробки документів державної політики — Білих книг у сфері е-урядування .
Білі книги мають охопити такі напрямки:
- е-взаємодія (інтероперабельність)
- е-послуги
- е-ідентифікація
- е-участь та відкриті дані
Щоб долучитися до розробки цих Білих книг, пропонується заповнити анкету до 10:00 19 грудня 2014 р.
На сайті говориться що "у анкеті слід обрати Білу книгу за напрямом, що вас цікавить, а також — визначитися з елементами політики, до розробки яких плануєте долучитися". Анкета створена і працює у Google Forms (docs.google). Пропонується заповнити наступні поля прізвище, ім'я, місце праці, посада, контактний тел., e-mail, додаткова інформація, яка на вашу думку може бути корисна і натиснути кнопку "Продовжити". Можливі технічні проблеми при заповнення анкети. Першого разу помічені наступні баги цієї форми:
- При порожній анкеті поле "Заповнено" має значення 50%.
- В процесі заповнення полів поле "Заповнено" не змінює свого значення.
- Після заповнення форми і натискання кнопки "Продовжити" форма очищається без жодного повідомлення. Питання фіксації анкети у системі Google Forms залишається без відповіді.
З другої спроби після натиснення кнопки "Продовжити" з'явилася друга сторінка форми з переліком Білих книг і напрямків участі, після заповнення якої система подякувала і повідомила про зафіксовані дані анкети.
Про білу книгу
На сторінці Робочої групи наводиться таке пояснення "Біла книга – документ, який використовується урядами для проведення публічних консультацій щодо пропонованого змісту політики на останньому етапі її розробки. Вона описує конкретні цілі та інструменти державної політики у відповідній сфері як задля інформування суспільства про деталізовані наміри уряду, так і з метою виявлення розбіжності у позиціях різних заінтересованих сторін щодо змісту пропонованої політики.
За результатами обговорення Білої книги готується остаточне рішення щодо державної політики у відповідній сфері, яке згодом реалізується у низці нормативно-правових актів (законах, постановах, наказах тощо), стратегій, програм та інших рішень центральних та місцевих органів виконавчої влади".
Про робочу групу
Робоча група (далі - РГ) з розробки урядової політики в сфері розвитку електронного урядування при Віце-прем’єр-міністрові України – Міністрові регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України створена 23 квітня, склад її затверджено Віце-прем’єр-міністром В.Гройсманом. (Читати оригінал)
Голова РГ – Віце-прем’єр-міністр України – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України В.Гройсман.
Співголови РГ:
- начальник Управління інформаційно-комунікаційних технологій та електронного урядування Міністерства регіонального розвитку та будівництва України О.Риженко
- виконавчий директор Громадської організації «Подільська агенція регіонального розвитку», керівник «Муніципально-громадського центру електронного урядування, активіст Громадського сектора Євромайдану О.Левченко
ЦІЛА ТА ЗАВДАННЯ РГ:
- Re-engineering of business processes in the public sector, and ensuring modernization in public administration organization and functioning
- Effective, fast, easy-to-access and efficient service delivery to citizens and businesses by the public sector
- Ensuring that citizens can benefit at the highest level from the opportunities of information society; reducing the digital divide; increasing employment and productivity
- Ensuring effective and widespread use of information and communication technologies (ICT) by enterprises to create a higher value-added
- Ensuring growth and positioning of the ICT sector as a globally competitive one through the establishment of a competitive environment for the provision of widespread, high quality and affordable services.
У фокусі роботи групи будуть наступні реформи:
1. Social Transformation – Through effective usage of ICT by citizens in their day-to-day and professional activities, economic and social benefits will be increased.
2. Competitive advantage to businesses through ICT – SME’s will be encouraged to engage in e-commerce through increasing PC penetration and internet access in one hand (marketplace).
3. Citizen-centric Service Transformation – Delivery of public services at high standards. Business processes will be reengineered in line with user needs, and hence effectiveness in service delivery will be ensured. Key services:
- Communication Management
- Health Services
- Educational and Cultural Services
- Justice and Security/Police Services
- Social Security and Welfare Services
- Citizenship, Records and Permits
- Agriculture
- Business
- Transportation
- Public Finance
- Local Governments
4. Modernization in Public Administration – Public administration and decentralization reform supported by ICT. An effective e-government model having organizational and process structures in conformity with country’s conditions and prioritizing efficiency and citizen satisfaction will be developed via ICT.
5. A Globally Competitive IT Sector – IT sector active as an international player. The focus will be on expanding into foreign markets by developing sector competencies via public/private partnerships and with project-based services in the field of IT services, and on vertical solutions with highest competitive advantages in software.
В рамках РГ організовано 4 підгрупи:
№1 “аналіз поточної ситуації ЕВ”.
Керівник незалежний експерт з електронної взаємодії органів влади, експерт з GR В. Казбан.
№2 “Стандарти ЕВ + Е-послуги».
Керівник директор комунального підприємства “Головний інформаційно-комунікаційний і науково-виробничий центр” Дніпропетровської обласної ради О.Вискуб
№3 “Стратегія ЕВ”.
Керівник кандидат наук з державного управління, доцент кафедри інформаційних технологій і систем управління Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України А.Серенок
№4 “Нормативне забезпечення ЕВ”.
Керівник незалежний експерт в сфері електронного урядування Т.Олійник.
ЕВ у вищенаведених текстах, напевно, означає скорочення від "Електронне Врядування". У більшості нормативно-правових документів та наукових публікацій вживається термін "електронне урядування"
Про експертну групу
В кінці сторінки "Про робочу групу" говориться, що "у рамках Реанімаційного Пакету Реформ з метою обговорення ключових тем в сфері електронного урядування, вироблення багатостороннього збалансованої та відкритої політики запропоновано створення експертної групи з розвитку електронного урядування.
До складу експертної групи увійдуть експерти, які працюють у відповідних чи суміжних галузях. Розроблені концепції будуть запропоновані до громадського обговорення та на розгляд Віце-прем’єр-міністра.
Для збалансованості підходів та широкого охоплення ключових груп інтересів пропонується встановити пропорційність відповідних груп, зокрема 4 групи по 25% учасників цільових груп:
1. Практиків впровадження електронного урядування(представники установ та місцевих органів влади);
2. Науковці(представники наукових та дослідницьких закладів;
3. Представники неурядових організацій;
4. Представники найбільших комерційних структур, залучених до впровадження елементів електронного урядування".
Спробувати прийняти участь в Експертній групі Реанімаційного пакету реформ можна через наведене на цій сторінці посилання на анкету. Цю форму теж створено за допомогою Google Форм. Після заповнення форми з'являється повідомлення "Дякуємо": "Вашу відповідь записано. Див. попередні відповіді Змінити свою відповідь. Надіслати іншу відповідь". Дуже схоже, що ця форма працює правильно.
|