|
Діючі елементи інформаційного суспільства в Україні - Форум
Діючі елементи інформаційного суспільства в Україні
| |
Petrosem | Дата: П`ятниця, 04.02.2011, 09:00 | Повідомлення # 1 |
Майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 21
Статус: Offline
| Українська влада, держава, народ, населення коли добровільно, коли вимушено вводять елементи інформаційних технологій у свою діяльність. У цьому форумі розглядаються такі приклади. Дається, по можливості, їхній аналіз, критика, рекомендації.
|
|
| |
Petrosem | Дата: П`ятниця, 04.02.2011, 10:08 | Повідомлення # 2 |
Майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 21
Статус: Offline
| Одним з діючих елементів інформаційного суспільства і електронного урядування є Єдиний державний реєстр судових рішень (перейти). Робота реєстру грнтується на: - Закон України «Про доступ до судових рішень» - Кабінет Міністрів України; Постанова вiд 05.01.2011 № 9 Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень - Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок вiд 23.09.2009 № 1007 Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень - Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 р. № 740 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень» Про внесення обмежень в правила доступу пише Українська правда (перейти)
|
|
| |
bn | Дата: Середа, 30.03.2011, 17:58 | Повідомлення # 3 |
Сержант
Група: НАДУ
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Закон України "Про інформацію" Закон передбачає, що будь-яка інформація, якою володіє чиновник, має бути доступною для суспільства, окрім таємної і конфіденційної. Обмеження, твердить новий закон, поширюється на інформацію в інтересах національної безпеки і територіальної цілісності. До останнього часу Україна, Киргизстан і Туркменістан були трьома країнами, де такого закону не було. Хоча експерти зазначають, що саме він є необхідною умовою для інтеграції, в даному випадку, України до ЄС. За це виступала і Рада Європи. Розгляд питання у Верховній Раді кілька разів переносився. Водночас, як кажуть експерти, навіть після схвалення закону в Україні й досі існує розширена категорія суб’єктів, таких, як президентська влада, місцеві адміністрації, які широко можуть використовувати аргументи для відмови у наданні інформації, посилаючись на таємність і обмежений доступ. Перевага цього Закону в тому, що поінформоване суспільство – ознака демократії в країні.
|
|
| |
nelya | Дата: Четвер, 31.03.2011, 05:48 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Статус: Offline
| Концепція державної інформаційної політики 11 січня 2011 року парламент ухвалив у першому читанні законопроект «Про Концепцію державної інформаційної політики». Коментарі та зауваження: Концепція має декларативний характер, і мета її ухвалення не дуже зрозуміла. У пояснювальній записці зазначається, що прийняття закону обумовлено необхідністю визначення основних напрямків, засад і принципів державної інформаційної політики в Україні, проте варто зазначити, що такі напрямки вже окреслені, враховуючи, що Україна є членом Ради Європи, яка визначає певні стандарти в сфері свободи інформації, що містяться у Європейській конвенції з прав людини, Рекомендаціях Ради Європи „Про доступ до офіційних документів”, „Про гарантії незалежності громадського мовлення”, „Про заходи, що сприяють плюралізму в ЗМІ”, „Про захист недоторканності приватного життя в Інтернеті”, „Про права журналістів на не розкриття своїх джерел інформації” та ін. Україна також ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, Конвенцію ООН „Про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля”, Протокол до Конвенції про кіберзлочинність, який стосується криміналізації дій расистського та ксенофобного характеру, вчинених через комп’ютерні системи (ETS № 189). Варто також згадати, що у 2007 році Верховна Рада України ухвалила Закон України „Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки” № 537-V.
|
|
| |
|
|