Аналіз порівняння сайтів Вінницької та Закарпатської ОДА що надання послуг
Проведений аналіз відповідності інформаційного наповнення сайтів Вінницької та Закарпатської ОДА щодо надання послуг свідчить, що вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 4 січня 2002 р. № 3 "Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади" загальним чином виконуються в Закарпатській області. На обох сайтах відсутні електронні документи у форматі PDF, на сайтах присутні лише зразки документів у форматі HTML.
Під час аналізу сайтів визначені головні недоліки: • обмеженість доступу до інформації, необхідної для отримання адміністративних послуг (Вінницька ОДА) ; • відсутні форуми для обговорення актуальних проблем, • відсутні сучасні форми зворотного зв’язку (Skype, ICQ, он-лайн підтримка користувача), • електронний документообіг у неналежному форматі (зразки листів, заяв, та інших документів, розміщених на сайті), • не належним чином працює система пошуку (Вінницька ОДА), • не має дат оновлення веб-сторінок, що унеможливлює визначення актуальності інформації, На сайтах не використовуються належним чином нові технічні рішення, що урізноманітнюють можливості веб-сайту і дозволяють обслуговувати користувачів більш якісне. Це стосується технологій обробки даних та побудови комунікації з відвідувачами.
Рекомендації Беручи до уваги усі недоліки, що були перелічені вище вносяться наступні пропозиції щодо функціонування, наповнення та використання сайтів щодо надання послуг: 1. Стандартизувати електронний документообіг (представити усі документи у форматі PDF відповідно до міжнародних стандартів); 2. Стандартизувати елементи оформлення державних сайтів в цілому; 3. Звести наповнення сайту до відповідності вимогам КМ (Постанова №3) 4. Створення служби контролю якості і своєчасного подання та оновлення інформаційних матеріалів сайтів; 5. Налагодити систему контекстного пошуку та опитування користувачів на сайті; 6. Перевірити орфографію на сайтах та внести необхідні орфографічні зміни