Полум’я з електронної іскри: соціальні інтернет-мережі як рушійна сила народних повстань (читати)
Громадянське суспільство №3, або Здоровий пульс блогосфери. Пише Олег Покальчук у "Дзеркалі тижня". Складно вичленити в Інтернеті національний простір. Очевидно, що такого пулу, як «Вконтакте», «Одноклассники» і «Мой Мир», в українському сегменті Інтернету немає й не очікується. Доволі інтелігентний «Фейсбук» тріщить, наче казкова рукавичка, від нашестя різної політичної звірини. Старі мешканці втікають від них у закриті групи, де їх м’яко тролять «подвійні агенти» — ніби й справжні персонажі, але з певною орієнтацією. ЖЖ перетворився на справді великий журнал, типу мега-«Есквайра», у тому сенсі що без знання місцевих культурних кодів: а) ви мало що зрозумієте; б) вас далі «передпокою» не пустять. Твіттер — це тепер усього лише репостинг. Але український блогерський простір є. Він не те щоб головний біль, але, безумовно, — прикра сверблячка для Кремля. А для вулиці Банкової — конкретний головняк.
В Росії планується почати роботу соціальної мережі для оперативного
обміну інформацією між регіонами Росії, що беруть участь в програмі
"Електронний уряд" (читати)
Кількість соціальних мереж зростає тоді як годин в добі все тіж 24. Тому з'являються програми і утиліти, які допомагають переглядати і управляти аккаунтами в соціальних мережах з меншими втратами часу. Про деяких з їх читайте в статті на talalay.ru/.
600-мільйонна аудиторія соціальної мережі Facebook - бездонне джерело персональної інформації користувачів, за яку багато рекламодавців готові мало не продати душі. Та і для самої соцмережі передача третім особам таких даних - потенційно головне джерело прибутків. Але як бути із захистом особистих даних та довірою користувачів? (читати далі)
Представники соцмережі Facebook підтвердили співпрацю із спецслужбами, при цьому категорично відкинувши факти ведення шпигунства пише Николаевская областная интернет-газета «Новости N».
Як захистити свою приватну інформацію в в Facebook написало видання internetua.
Використання соціальних мереж
Збут продукції через соціальну мережу "ВКонтакте" Не так давно почався процес проти 29-річного Максима Казімова, що організував збут продукції через соціальну мережу "ВКонтакте", де він розміщував оголошення про продаж технічних пристроїв для прихованого візуального спостереження. Хлопцю загрожує до трьох років позбавлення волі за частиноюі 3 статті 138 Кримінального кодексу РФ ("Незаконний збут спеціальних технічних засобів, призначених для негласного здобуття інформації"). Але навряд чи таке покарання зупинить тих, що інших бажають запрацювати на пристрасті до "шпигунства". Пише "Обозреватель".
Міністерство закордонних справ України в соціальних мережах.
Свою сторінку на Twitter має Міністерство закордонних справ України: MFA_Ukraine. Перше повідомлення на ній з’явилося 24 грудня 2011 року. Станом на 30 червня там було 207 "твітів", тобто в середньому – більше, ніж одне повідомлення на день, та 141 послідовник. Крім Twitter, українське МЗС має сторінку і на Facebook, теж створену торік у грудні. Її читають більше людей – понад 800. Втім, в МЗС Бі-Бі-Сі сказали, що не женуться за кількісними показниками, а натомість орієнтуються на певну аудиторію."Ми хочемо достукатися до людей, які є успішними молодими підприємцями, вченими, але, як правило, не читають стрічки інформаційних агенцій, не дивляться телебачення, і таким чином, єдиним способом комунікації з ними є соціальні мережі", - сказав керівник департаменту інформаційної політики відомства Олег Волошин. Консультант з Інтернет-комунікацій Максим Саваневський в інтерв’ю Бі-Бі-Сі наголосив, що українські відомства використовують можливості Інтернету лише для одностороннього спілкування: щоби повідомити про свою діяльність. Повністю стаття на сайті ВВС.