Електронне урядування
Форма входу
Категорії розділу
Україна [42]
Наукові досягнення [3]
Інформаційне суспільство [19]
Електронне урядування [27]
Зарубіжні новини [11]
Новини та проблеми комп'ютингу [8]
Здоров'я та комп'ютер [2]
Інтернет [4]
Різне [19]
Пошук
Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть важливість е-урядування для України
Всього відповідей: 139
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Понеділок, 24.07.2017, 10:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Грудень » 22 » Новорічний настрій від Google!
18:01
Новорічний настрій від Google!

Google дозволила користувачам "заморозити" сторінку пошуковика

КИЇВ. 18 грудня. УНН. Інтернет-компанія Google дала можливість користувачам своєї пошукової системи покрити вікно браузера віртуальними сніжинками та інеєм - для цього необхідно запросити в пошукача назву популярної пісні Let It Snow.

При введенні такого запиту в рядок пошуку на сторінці з результатами починають падати "сніжинки", а вікно браузера поступово "заморожується". Користувач може очистити вікно від віртуального "інею" за допомогою руху курсора або кнопкою "Розморозити" (Defrost).

Цей зимовий сюрприз виявився не єдиним, приготованим Google до святкового сезону. Наприклад, власники акаунтів поштового сервісу Gmail можуть зателефонувати за спеціальним номером Санта-Клауса в Google Voice і залишити йому голосове повідомлення. Функція безкоштовна для жителів США і Канади, проте за межами цих країн хвилина розмови буде коштувати 0,01 дол.

Також інтернет-компанія запропонувала користувачам створити кастомізоване голосове повідомлення від Санта-Клауса для своїх рідних і друзів, після чого відправити його за номером телефону одержувача, скориставшись сайтом Sendacallfromsanta.com. Хоча повідомлення можуть створити користувачі по всьому світу, одержувачами можуть стати лише володарі телефонних номерів в США і Канаді.

Нагадаємо, що Google також щорічно публікує напередодні Нового року результати проекту Zeitgeist ("дух часу"), що оцінює найдинамічніші пошукові запити по різних категоріях як по всьому світу, так і по окремих країнах. Google не звітує про найпопулярніші "базові" запити, а оцінює тільки "тренди минулого року".

Категорія: Інтернет | Переглядів: 481 | Додав: Petrosem | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1  
That's a wise answer to a tricky qutsoien

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Усі права захищені. Copyright Шпига П.С. © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz