Petrosem | Дата: Четвер, 24.01.2013, 16:03 | Повідомлення # 1 |
Майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 21
Статус: Offline
| Звичайно, без законодавчої підтримки інформаційного суспільства у нас не буде. За потужної законодавчої бази створюються можливості його нормального розвитку. Чудовий приклад - база даних законів! Сьогодні вона до 15.00 на жаль не працювала. І це зразу стало помітним. Але важливим є і особистий приклад ВРУ. Розглянемо, наприклад, питання звернень громадян. Головна сторінка відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України має "розкішне" меню із 13 пунктів з багатьма підпунктами: 1. На головну 2. Контакти 3. Положення про Відділ 4. Нормативно-правова база Відділу 5. Аналіз і статистика 6. Особистий прийом 7. Розгляд звернень 8. Новини 9. Корисні джерела 10. Архів 11. Карта сайту Відділу 12. Фотогалерея 13. Електронний архів
Для порівняння візьмемо аналогічну сторінку Київської міської державної адміністрації: Звернення громадян. Сторінка дуже коротка і містить одне речення. "Ви можете: 1. звернутись з письмовою заявою до приймальні Київської міської державної адміністрації, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (к. 116, к. 116-а) 2. надіслати лист поштою за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 3. звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером 205-73-37 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку)" На мою думку, відповідний підрозділ ВРУ займається науковою дільністю щодо питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України. І сторінка створена з метою ускладнити громадянам можливість звернутися до Верховної Ради. Якщо, звичайно цей підрозділ має приймати звернення громадян до ВРУ. Адже його назва "Відділ з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України". Саме "з питань звернень". І коли я подзвонив по наведеному на цій сторінці телефону, мені відповіли: "Телефонні звернення ми не приймаємо і не розглядаємо ...".
|
|
| |